18 dagar!

Solen lyser och helgen är i full gång.
Idag så har vi inga direkta planer men det får allt bli en promenad i det härliga vädret sen.
 
Dock så är inte min kropp och jag vänner för tillfället, ryggen värker och huvudvärken är på väg, i dag är det endast 18 dagar till bf och jag är så nyfiken på lill killen, men det känns som en hel evighet innan det verkligen är dax på riktigt. 
 
T är på ganska så bra humör även idag :) lite svängande humör men det har jag fullförståelse för då jag inte alls orkar underhålla/aktivera henne på samma sätt som innan :( det gör ont i mitt hjärta när jag inte orkar leka med henne på samma sätt som innan. 
 
Blev lite shopping här på morgon kvisten.
T bara älskar turkost så det va ju en självklarhet att hon skulle få nya fina sommarskor i den färgen :)
 
 
 
Idag är J ledig så ikväll blir det Lördagsmys till melodifestivalen.
 
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0