20 dagar!

Det blev ingen bebis inatt, precis som jag trodde.
 
Idag tar jag & T en mys dag hemma tillsammans, min kropp är tung så orkar inte gå den 15min långa(korta) vägen till förskolan.
T har absolut inget emot att vara hemma och det känns skönt att kunna mysa med bara henne innan hon får dela oss med sin lillebror.
Hon har pratat så mycket om att hon ska bli storasyster, hon är längtat och nu väntar hon på att han ska komma till oss. 
Tror hon känner sig lite nervös då hennes humör har gått ifrån super glad till jätte gnällig, arg, känslig, osv. Hoppas så att hon snart är sitt glada jag igen.
 
Idag är det 20 dagar kvar till bf och jag går in i v 38 solen lyser och det känns som om denna dagen kan bli riktigt bra :) 
 
T älskar när vi går förbi och matar "hennes" Ankor :D Hon har precis börjat på ny förskola så varje morgon går vi förbi där och som vanligt springer hon fram till vattnen och skriker Hej Ankorna :)
 
Nu längtar vi efter sommar, sol & värme!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0