Jag är redo!

 
Jag känner mig så redo för att föda i kväll, (dock jobbar J natten, men det gjorde han när Tskulle födas oxå) lär ju inte hända men det hade varit toppen om det hade velat dra igång.
T säger att lillebror ska komma den 7mars vilket är snart (bf 27) tror dock mer på 7 april :(  gick över 10 dagar sist så känns inte så troligt att han skulle välja att komma 20 dagar innan.
Jag är för tillfället redo i allafall, i morgon kommer det kännas nervöst igen och så kommer det väl att fortsätta tills det verkligen är dax. 
 
Jag har iallafall mer tecken på att nått skulle vara på g än vad jag hade när jag väntade T där jag inte ens hade en antydan till att förlossningen skulle vara på g, inga samandragningar,ingen slempropp eller liknande nu har jag haft Sd i flera dagar (inga onda) molnande värk i magen och ilningar i livmodertappen när jag rör mig. Det betyder ju absolut inte att något skulle vara på g men det känns enda bra på nått sätt.
 
Denna graviditet så testar vi på att dricka hallonbladste ifrån v 35 vilket jag inte gjorde med T så ska bli spännande och se om det har någon värkan eller om det inte spelar någon roll.. (Mindre blödningar efter och liknande) 
 
 
 
 V19 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0