Förvärkar!

Igår eftermiddag vid halv 3 så började jag få ont högt upp i magen fattade inte riktigt vad det berode på, åkte iväg på kalas hos min syster då hennes J fyllde 30 :D
 
Det fortsatte att göra ont och på kvällen runt halv 9 så började det även att kännas i ryggen.
Tänkta att nu kommer nog bebis i natt, det gjorde ondare och ondare ju längre tiden gick men till slut vid halv 1 så gick jag och la mig vaknade några gånger utav att det gjorde lite ont men sov för övrigt ganska så bra, nu känns det inte så mycket lite ont i magen enbart :( dumma bebis att lura mamma så.
 
Har tid hos Bm kl 1 så får se vad som sägs.
2 dagar till Bf och jag skulle bli glatt överaskad om bebis valde att komma innan.. 
 
Åkt på värsta förkylningen oxå så det bästa hade ju varit om jag hann bli frisk innan han väljer att komma..
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0