Trött Mamma med 16 dagar kvar.

Har i stort sätt legat i sängen hela helgen, så fort jag gått upp ifrån sängen så har all energi runnit av mig och jag måste lägga mig ner igen :( kroppens sätt att förbereda sig kanske.   Vilket har resulterat i att jag har fruktansvärt dåligt samvete för att T har fått klara sig själv så mycket :( jag har inte orkat leka med henne på samma sätt som vanligt, hon säger att det inte gör något men denna tiden innan lillebror kommer vill jag ju passa på att göra massa roliga saker med bara henne. 
 
Idag känns det lite bättre förutom att jag vaknat 3 gånger inatt av ihållande "mens" värk i mage/rygg, som strålar ner i benen, Hoppas det är ett tecken på att det kanske kanske snart är på G Kl 13 har vi tid hos Bm ska skriva en sammanfattning om graviditeten samt skriva lite om hur jag vill ha det under förlossningen, hon ska kolla mitt järnvärde oxå då det låg så lågt som 105 sist (ska ligga runt 120).
 
sen blir det en sväng hem till syster M så kusinerna kan leka lite :) 
 
Nu får det bli en dusch och fixa iordning oss innan klockan blir alldeles förmycket. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0