Minst lika seg som sin syster!

 
V 42 idag då!!
 
Precis som rubriken lyder, lillebror kan inte heller passa tider Bf+8 idag och inga tecken på vilja komma ut heller :(
Han har lurat mig 3 gånger med värkar på natten som sedan avtagit så nu har jag gett upp, han kommer när han är redo.
Väntan har inte alls varit lika jobbig som den var när jag väntade T då kändes varje dag som jag gick över som en evighet ensålänge så tycker jag dagarna flytit på bra, klart det är segt att vänta och man längtar efter han i magen men det känns på något sätt ok endå.
 
Sista besöket hos bm avklarat i måndags alla värden och så va bra som vanligt :D Han har det toppen bra i magen så inte konstigt att han stannar där ;) 
 
Har fått ett datum för igångsättning :( (11 April) väntar bara på att Bm ska ringa och ge mej en tid men hon trodde det skulle bli runt kl 8. Hoppas verkligen att jag slipper både igångsättning & att gå över 15 dagar.
 
T längtar som bara den efter lillebror, hon börjar tycka att det är jobbigt att vänta nu, så typiskt att hon har påsklov och att J varit ledig en vecka (Började jobba igår igen) då ingen lillebror anlänt hade ju varit toppen när vi alla varit lediga tillsammans.. 
 
Men idag jobbar syster M sista dagen på 1 vecka så hon hinner förhoppningsvis mysa massor med oss :D 
J får ju sina 10 dagar och T får mer än gärna  vara hemma några extra dagar i från förskolan.
 
Inte ens appen orkar räkna rätt längre ;P
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mia

Nu längtar vi ihjäl oss bebis. <3

2013-04-04 @ 10:12:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0