Välkommen vecka 39!

Har sovit mellan 23-06:20 utan att behöva gå upp :) Dom senaste nätterna har jag vaknat 2-3 gånger för att gå upp och kissa (Har under hela graviditeten sluppit springa upp, endast nu sen vecka 37) vilken känns skönt när jag väntade T så sprang jag säkert upp 5 gånger varje natt under flera veckors tid, kanske beror det på att lillebror ligger med kroppen uppåt (kommer ju inte åt med händer/fötter att sparka på samma sätt) 
 
Klockan var ställd på att ringa 07:15 men kändes helt onödigt att lägga sig igen då jag kände mig utvilad när jag vaknade, jag hör i från T`s rum att även hon håller på att vakna till liv.
 
När jag tittade ut igenom fönstret så fick jag se ett vinterland, jag trodde vi skulle slippa all denna snö nu och att våren verkligen var på väg på riktigt men icke nästan -10 och snö på marken.
 
13 Dagar til bf
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0