12 dagar kvar det är ju galet snart!

Och jag börjar bli smått nervös inför förlossningen, men det är väl så det ska kännas innan antar jag, kan inte minnas att jag var lika nervös inför T`s förlossning fast då visste man ju inte heller vad det va man skulle genom gå, nu har jag även hunnit vara med min kompis på sin förlossning  + min bror & hans tjej på deras, så man har varit på båda sidorna om man säger så;) 
 
Jag är lite nervös för att liten ligger med ansiktet åt fel håll då dom flesta som fött så har haft sjukt långdragna förlossningar, klipp/sugklocka, akutsnitt, mm det betyder ju inte att det behöver hända mig men jag känner mig endå orolig för det :(
 
Är det något jag verkligen inte vill så är det att bli Snittade, det finns inte med på kartan att bli det, jag är löjligt rädd för att något ska hända och dom måste skära upp mig :S
 
Jag är livrädd för ryggmärgsbedövning och vägrar att behöva ta det.
Skulle något verkligen ske så skulle jag ju vara tvungen men jag hoppas slippa det, får nästan lite panik nu när jag sitter här och skriver om detta, usch va obehagligt. 
 
+20kg upp :S 22 med T så jag ska nog lyckas gå ner dessa oxå.
 
 
Lilla magen v 39
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0